مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-20اجتماعي

ناجیان بی پناه | ناجیان نیازمند نگاه پدرانه مسئولان و متولیان ورزشی


پیش از این 210 ناجی غریق خراسان جنوبی در 19 استخر شنای سرپوشیده استان شاغل بودند که ویروس کرونا نان آوری خانه هاشان را گرفت و بسته های معیشتی و تسهیلاتی بانکی اقشار آسیب دیده نیز شامل حالشان نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناجی غریق به فردی اطلاق می شود که چیره به فن شناست و برای حفظ و نگهبانی از جان شناگران آموزش های تخصصی را دیده است.

ناجی غریق در مجموعه های آبی و استخرهای شنا لحظه ای چشم از آب برنمی دارد تا لذایذ تفرجات به آب زدگان با سهل انگاری فردی تلخ نگردد.

گرچه رشادت های این ناجیان جان شناگران آبی در دوران پیش از کرونا نیز کمتر در معرض دید مسئولان ورزشی بود و با مشکلاتی چون نبود بیمه و امنیت شغلی دست و پنجه نرم می کردند اما با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مجموعه های آبی بیکار شدند، از خاطره ها رفته اند و هیچ حمایتی را نیز تاکنون از متولیان امر ندید ه اند.

پیش از این 210 ناجی غریق خراسان جنوبی در 19 استخر شنای سرپوشیده استان شاغل بودند که  ویروس کرونا نان آوری خانه هاشان را گرفت و بسته های معیشتی و تسهیلاتی بانکی اقشار آسیب دیده نیز شامل حالشان نشد.

گرچه مسوولان و متولیان امر ورزش خراسان جنوبی برای اختصاص بسته های معیشتی به ناجیان غریق چندین بار قول دادند و اسامی ناجی های معرفی شده از سوی هیأت را نیز دریافت کردند! و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان بی پناه | ناجیان نیازمند نگاه پدرانه مسئولان و متولیان ورزشی

ناجیان بی پناه | ناجیان نیازمند نگاه پدرانه مسئولان و متولیان ورزشی